Burmistrz Białej Rawskiej zaprasza do złożenia oferty cenowej naopracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, koncepcji dla rozbudowy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej i zagospodarowania przyległego terenu w ramach zadania pn.: „Rozbudowa i dostosowanie dla osób niepełnosprawnych budynku Urzędu Miasta i Gminy Biała Rawska”.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zlecenia obejmuje:
Opracowanie minimum dwóch koncepcji rozbudowy budynku Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej oraz wykonanie Programu Funkcjonalo-Użytkowego według wybranej koncepcji wraz z projektem zagospodarowania terenu przyległego do rozbudowywanego budynku.
Stan obecny oraz wstępne założenia dotyczące nowego skrzydła budynku Urzędu:
Budynek oznaczony na wyrysie 601/21 b2, siedziba główna Urzędu, to budynek na wysokim podpiwniczeniu, posiadający parter i pierwsze piętro.
Budynki oznaczone na wyrysie numerami: 602;1 i 602;2 (budynki parterowe Urzędu Stanu Cywilnego oraz Wydziału Oświaty Kultury i Polityki Społecznej) są przeznaczone do rozbiórki. W tym miejscu planowana jest dobudowa budynku o wymiarach: szerokość ok. 13,00 m i długość ok. 30,00 m, bez podpiwniczenia.
Budynek jednopiętrowy z poddaszem użytkowym, na którym planowana jest sala konferencyjna z możliwością podziału na trzy części (ruchome przepierzenia) z zapleczem kuchennym i sanitariatami.
Na parterze: główne wejście z klatką schodową i windą, wspólnymi dla nowej i starej części Urzędu. Klatka schodowa powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby umożliwiała przejście z poszczególnych kondygnacji starej części do nowej części. W pozostałej części pokoje dla Urzędu Stanu Cywilnego z Salą Ślubów, Ewidencja Ludności z zapleczem archiwalnym, pokoje z archiwum dla całego urzędu, sanitariaty, serwerownia i pokój socjalny.
Na pierwszym piętrze: główny korytarz z pokojami biurowymi dla dwóch wydziałów po obu jego stronach, pokój socjalny i sanitariaty.
W ramach zadania należy zaplanować: przeniesienie istniejącej instalacji fotowoltaicznej na dach nowo wybudowanego budynku, doprojektować do niej instalację fotowoltaiczną wg. zapotrzebowania całego budynku, przebudowę obecnej kotłowni według parametrów i wymogów całego budynku oraz przebudowę ciepłociągu do budynku oznaczonego na wyrysie nr 602.
2. Wymagany termin realizacji: 90 dniod dnia podpisania umowy, w tym do 30 dni na przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu projektów koncepcyjnych.
3. Wymagany okres gwarancji: min. 24 miesięcy.
4. Forma złożenia oferty
Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w formie elektronicznej na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania drogą e-mailową na adres: k.tulin@bialarawska.pl
5. Termin składania ofert: do dnia 20.12.2023 r.
6. Kryterium wyboru:
80% - cena
20% - doświadczenie
W kryterium ceny oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów czyli 80 pkt. otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
(Cena oferty najtańszej/cena oferty badanej) × 100 × 80% = ilość pkt. uzyskanych w tym kryterium
W kryterium doświadczenie maksymalna ilości punktów, którą może otrzymać Wykonawca
to 20 pkt. Wykonawca powinien obligatoryjnie dołączyć do oferty minimum jedną referencję lub inny dokument potwierdzający posiadanie doświadczenia w realizacji zadania polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej lub Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego obiektów użyteczności publicznej. Brak przedstawienia referencji będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Przedstawione referencje powinny dotyczyć zadań zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia upływu terminu składania ofert),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz powinny określać czy usługi te zostały wykonane należycie.
Ilość referencji Ilość punktów
1 – 0 pkt. – spełniony obligatoryjny warunek udziału w postępowaniu
2 – 10 pkt.
3 i więcej – 20 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien odbyć wizję w terenie oraz zapoznać się
z załączonym do zapytania wypisem i wyrysem z MPZP.
8. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje telefonicznie lub e-mailowo, wzywając wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poprawy oferty w przypadku powstania oczywistej omyłki rachunkowej lub rozbieżności wynikających z zaokrągleń.
10. Zamawiający zastrzega sobie, że może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą właściwą realizację zamówienia.
Z upoważnienia Burmistrza
Naczelnik Wydz. Rozwoju Gospodarczego
/-/ Andrzej Luboiński